marți, septembrie 15, 2009

Clatite cu cacao si mere-caramel

Mere ionatane dulci si parfumate...

Cine le poate rezista? Eu nu! Am cumparat 2 kg de cum le-am vazut.
Saptamana trecuta am cunoscut o doamna din Marea Britanie. Am fost placut impresionata de personalitatea ei. Cand am vazut merele gandul m-a dus imediat la o Tarta englezeasca cu mere numai ca bucataria mea era tare ravasita din cauza curateniei si a trebuit sa renunt la idee.
Am improvizat ceva mai simplu care sa nu necesite coacere in cuptor.
In prima faza am taiat felii 5 mere:

le-am pus intr-o craticioara, am adaugat zeama de la o jumatate de lamaie, 4 linguri cu varf de zahar tos (vanilat de mine), un praf scortisoara, un cubulet de unt,
apa cat sa le acopere si le-am lasat la foc mic pe aragaz pana s-au caramelizat:
Pentru foile de clatite am folosit reteta de baza in care am inlocuit 2 linguri faina cu 2 linguri cacao. Au rezultat aceste clatite (foarte pufoase):
pe care le-am umplut cu merele caramelizate si le-am rulat in felul clasic:

Au fost delicioase!







2 comentarii:

  1. Da, m-a surprins si pe mine combinatia dulce-amaruie si parfumata. Chiar au fost delicioase!

    RăspundețiȘtergere


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină