vineri, septembrie 04, 2009

Tort cu ciocolata si capsune

Tortul asta l-am facut de Sfantul Gheorghe in 2008. Din pacate am pierdut postarea originala dar imi amintesc perfect ca am facut doua blaturi individuale cu cacao pe care le-am insiropat destul de clasic cu sirop de zahar ars in care am adaugat o lingura de rom. Intre blaturi am pus frisca (din smantana) in amestec cu pulpa de capsuni si zahar. Am decorat cu felii de capsune si ciocolata razuita.
Sincer sa va spun n-a avut nici o noima pentru ca l-am pregatit in extrasezonul capsunilor cu fructe gigant din import (tari si fara aroma). In sezonul lor insa e cu totul altceva!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină