joi, iulie 30, 2009

La umbra teilor

Daca v-ati saturat de serialele sud-americane pline de intrigi, ura, de false sinucideri sau sarcini inchipuite (fara sa mai adaug copii din flori sau identitatile schimbate) va recomand din inima serialele turcesti de la Kanal D; sigur, nu chiar toate :))
Initial eu nu le-am acordat credit dar pentru ca mama ma tot "batea la cap" cu serialul ei preferat 'Asi importiva destinului' am incercat si eu sa vad un episod (doar asa... sa-mi intaresc convingerea ca aveam dreptate cand spuneam ca sunt o porcarie) numai ca am fost pur si simplu captivata de poveste.
Peisajele erau mirifice, turcoaicele din serial erau atat de discret machiate, atat de elegante, de feminine, povestea de dragoste era atat de romantica, sentimentele se citeau in priviri, toate gesturile celor doi indragostiti erau pline de tandrete, cuvintele erau putine...


Am urmarit pana la capat serialul si chiar am suferit putin cand s-a terminat (noroc ca s-a sfarsit asa cum imi place mie: dragostea a invins toate barierele, chiar si cancerul de care suferea el).

Saptamana trecuta mama m-a anuntat ca la Kanal D e un nou serial "La umbra teilor (Ihlamurlar altinda- in original)" si o are ca protagonista pe Hatice Tuba Buyukustun cea care a interpretat-o pe Asi. Ba mai mult, pentru ca ii place coloana sonora a filmului mi-a cerut sa caut informatii despre cine o canta. Asa ca am inceput "sapaturile":

La umbra teilor - Drama, Turcia 2005


Povestea am gasit-o aici si e cam asa:
Elif (Ozge Borak) şi Yilmaz (Bulent Inal), doi tineri frumoşi, care se iubesc nespus, şi care în cartierul mărginaş din Istanbul unde trăiesc, plănuiesc împreună detaliile nunţii pe care şi-o doresc.
Yilmaz este un tânăr care lucrează la vamă ca simplu muncitor, şi care prin cinste şi demnitate a reuşit să câştige simpatia, încrederea şi respectul oamenilor din jurul său. Pentru el, Elif este centrul universului său, totul învârtindu-se în jurul dorinţelor şi viselor sale, pe care tânărul îndrăgostit încearcă aşa cum poate să le împlinească.
Frumoasa Elif are o slujbă modestă de croitoreasă la o fabrică de textile, dar şi o mamă a cărei vise ambiţioase depăşesc graniţele lumii în care trăiesc.
De partea cealaltă a oraşului, Filiz (Tuba Buyukustun) şi Omer (Sinan Tuzcu) sunt moştenitorii unei familii înstărite, proprietara fabricii de textile Tek-Stil, şi care din lumea lor lipsită de griji materiale îşi doresc ca într-o zi să-şi întâlnească şi ei jumătăţile. Aceştia trăiesc într-o altfel de lume, o lume în care hainele şi bijuteriile spectaculoase, maşinile luxoase, vilele sunt ceva obişnuit. Acestea reprezintă tot ceea ce poate visa mai nebunesc o tânără frumoasă, dar săracă precum Elif.
Omer, moştenitorul fabricii Tek-Stil, unde lucrează şi Elif, e vrăjit de frumuseţea acesteia şi se decide să-i câştige atenţia. Filiz, sora lui Omer, este o tânără educată în străinătate, cu o carieră de succes. Singurul examen pe care Filiz însă nu a reuşit să-l treacă cu bine este iubirea, motiv pentru care este extrem de impresionată de dragostea pe care Yilmaz i-o poartă Elifei.
Iţele meşteşugit întinse ale destinului vor pune faţă-n faţă cele două lumi în care trăiesc Elif, Yilmaz, Omer şi Filiz, schimbând într-un fel cu totul nebănuit vieţile celor patru tineri.

Si un clip de prezentare:



Serialul ruleaza de luni pana vineri la 17.30 si 19.15.
Muzica e compusa de Nail Yurtsever, cel care a scris si melodia ASI.
Vizionare placuta, astept sa schimbam impresii!

45 de comentarii:

  1. Stai putin,draga Niko! Serialul a inceput deja? De cand? Mi-ai captat atentia! Nici eu nu urmaream serialele turcesti dar m-am indragostit instant de unul:Havin! Nu stiu daca l-ai urmarit,poate mama ta,intreab-o pe dumneaei si vezi ce parere are! Erau niste actori care te fermecau pur si simplu(in special Ozcan Deniz,ravasitor!),plus atmosfera de basm oriental! Mami urmareste acum "Poveste de familie" si e prinsa de subiect!Posibil ca acesta despre care vorbesti sa fie exact pe timpul orar al celuilalt...
    O sa incerc sa prind firul,poate mai zici si tu cate ceva!
    Sarutari si mersi de informatii,draga Niko!

    L'automne

    RăspundețiȘtergere
  2. L'automne,
    si cu "Poveste de familie" ma bate la cap... dar din asta nu am apucat sa vad mare lucru pentru ca s-a terminat sezonul. Da, cred ca e la aceeasi ora. Daca vrei sa vezi episoadele difuzate deja din 'La umbra teilor' le gasesti pe You tube. Pe mine m-a cucerit.
    De Havin nu am auzit dar o s-o intreb. Iti spun impresiile.
    Te pup si te mai astept. Apropos, tu nu ai blog?

    RăspundețiȘtergere
  3. Exact la fel s-a petrecut si la noi cu "Poveste de familie",insistentze ca la carte dar...am prins doar cate ceva,asa de amorul artei! Ai dreptate,aceste seriale nu se compara cu telenovelele! Abia astept sa vad daca dumneaei a urmarit "Havin"!
    Nu,Niko,n-am blog,sper sa nu fie vreo problema!

    Seara frumoasa! Tinem aproape!
    L'automne

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu urmaresc un serial care a reanceput anul acesta 1001 de nopti, tot pe canal D.Sincer butonam intr-o seara si m-a frapat melodia genericului, care am observat mai apoi ca o pot asculta si pe parcursul serialului.Super film super muzica!
    O noapte frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna Niko! Te invit la Friday Flowers ,daca ai placere! Te astept cu link la comentarii catre postarea ta. Pupici si o zi frumoasa!
    http://jurnalulanei.blogspot.com/2009/07/friday-flowers_30.html

    RăspundețiȘtergere
  6. L-automne,
    nu e chiar nici o problema. Tinem aproape!


    D-na Elena,
    stiu ca si 1001 nopti e un serial bun, il urmareau colegii mei de birou. O zi frumoasa va doresc si eu!

    Ana,
    cu placere

    RăspundețiȘtergere
  7. L-automne,
    nu e chiar nici o problema. Tinem aproape!


    D-na Elena,
    stiu ca si 1001 nopti e un serial bun, il urmareau colegii mei de birou. O zi frumoasa va doresc si eu!

    Ana,
    cu placere

    RăspundețiȘtergere
  8. S-a dus, nu mai este de actualiate pt.ca cei de la Kanal D au avut nerusinarea sa-l intrerupa fara sa anunta cand si daca se va relua. FARA COMENTARII

    RăspundețiȘtergere
  9. Ai dreptate Niko in legatura cu serialele turcesti. La inceput le comparam cu telenovelele sud americane. Mare greseala!!! Din ceam vazut pina acum ASI mi-a placut cel mai mult. Cred ca a fost cel mai sensibil serial care l-am vazut vreodata. Mi-a mers direct la inima.
    In ASI am vazut scena care m-a impresionat cel mai mult (din ce imi amintesc). E vorba de scena sinuciderii lui Melek. Un serial de nota 10.

    RăspundețiȘtergere
  10. Maria, ai definit perfect: sensibil. Asta e cuvantul definitoriu pentru acest serial.

    Anonim,
    m-am uitat in grila de programe si am vazut ca La umbra teilor inca figura asa ca am asteptat ieri cu sufletul la gura sa inceapa. Din pacate ai avut dreptate: l-au inlocuit cu alte seriale.
    Ce trist!

    RăspundețiȘtergere
  11. De ce a inlocuit serialul ,, La umbra teilor"un film minunat ; asteptam cu sufletul la gura sa ajung de la srviciu sa-l vad. Filmele turcesti sunt psihologige , ai ce invata de la ele.

    RăspundețiȘtergere
  12. Am sunat la Kanal D sa intreb de ce au schimbat filmul,, La umbra teilor"Mi s-a raspuns ca asa aprimit ordin si ca va fi difuzat din nou cand se va termina cel de la 13.30.peste 50 de episoade.
    Foarte urat , rusine Kanal D.
    Ati schimbatn un film atat de frumos cu o porcarie.

    RăspundețiȘtergere
  13. Vali, multumesc pentru informatii. O sa o sun pe mama sa-i spun, tot urmarea Kanal D in speranta ca va primi o veste buna.
    Cred ca multa lume e trista din cauza asta, am vazut ca pagina mea de blog cu numele serialului a fost des accesata in ultimele doua zile.
    Te sarut, si inca o data multumiri.

    Bine ca macar il difuzeaza pana la urma! Ce sa mai zic?

    RăspundețiȘtergere
  14. regret ca s-a intrerupt difuzarea serialului " la umbra teilor". Daca va reincepe la toamnna...cand incepe si scoala, nu stiu daca voi putea sa-l urmaresc. rusine kanal D!

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumim Kanal D ca ati reluat serialul "La umbra teilor".
    PS Pacat ca este difuzat la ore atat de nepotrivite.
    PS" De-aia n-are ursu coada!
    Ieri eram nemultumita ca s-a intrerupt
    difuzarea, iar azi...

    RăspundețiȘtergere
  16. bravo kanal d. aveti cele mai bune filme iar eu sunt un telespectator fidel

    RăspundețiȘtergere
  17. sunt f.bucuroasa ca ati reluat serialul la umbra teilor. este chiar deosebit

    RăspundețiȘtergere
  18. multumim Kanal D ca ati reluat filmul la "umbra teilor"

    RăspundețiȘtergere
  19. Am descoperit cu bucurie serialele turcesti.Daca dupa revolutie vedeam cate cinci,sase telenovele pe zi,de cativa ani nu mai pot sa vad asa ceva.Cum spuneam am descoperit aceste seriale de la canal d,1001 de nopti asi poveste de familie si acum La umbra teilor.Imi plac la nebunie.Povestile au un fir ,situatiile sunt normale,exista mult romantism,pudoare,gingasie in aceste seriale.

    RăspundețiȘtergere
  20. e formidabil la umbra teilor

    RăspundețiȘtergere
  21. Buna tuturor,
    cand am scris postul asta nu mi-am imaginat ca sunt atat de multi oameni care urmaresc serialul.Va multumesc pentru parerile voastre expuse aici.
    Serialul e de miliaone!

    RăspundețiȘtergere
  22. la umbra teilor=====s-a intrerupt traducerea lui pe net,,,ma poate ajuta cineva sa-l vad retro-ep 12-22,pt ca eu nu il pot vedea la ora difuzarii pe kanal d/.va implor

    RăspundețiȘtergere
  23. si eu as vrea sa vad retro ep de la 13 in sus...

    RăspundețiȘtergere
  24. Anonim, imi pare rau dar le poti vedea doar fara subtitrare. Cauta pe you tube denumirea originala IHLAMURLAR ALTINDA si o sa gasesti toate episoadele... de la 1 la saptezecisi ceva

    RăspundețiȘtergere
  25. Multumesc Niko.
    Nu este acelasi lucru, dar, decat nimic este bine si asa (in turceste).
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  26. salutari la toata lumea...si eu urmaresc serialul ``la umbra teilor``...astazi a fost un serial foarte trist..elif a nascut o fetita superba dar apoi..a decedat....ma bucur ca putem conversa aici despre acest film...

    RăspundețiȘtergere
  27. numi place ca da de cit o ora din serial

    RăspundețiȘtergere
  28. ar trebui sa continuie si serialul"Poveste de familie" asa au promis dar nu se tin de cuvint .canal de nu se tin de promisiune.

    RăspundețiȘtergere
  29. Abia imi facusem o parere buna despre Kanal D (de cand cu serialele turcesti), si iata ca, trebuie sa-mi schim parerea.
    In mijlocul evenimentelor din umbra teilor... pauza!
    Trebuie sa ne odihnim putin, ca am vizionat prea multe episoade.
    Mie personal mi se pare ca este o totala lipsa de respect fata de spectatorii acestui canal.
    Da, cum se spune..., nu-ti convine, schimba canalul, asa ca,
    sa auzim de bine si,
    Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  30. @Anonim stiu, si mama astepta cu nerabdare continuarea la Poveste de familie dar se pare ca intarzie... Eu la show-ul lor cu nororile nu ma pot uita si nu inteleg nici cum poate face atata audienta incat sa inlocuiasca niste seriale bune.

    @Eleonora, La umbra teilor s-a mutat dimineata de la ora 7. Nu stiu de ce... poate pe unii ii avantajeaza, pe mine nu! Imi pare rau, rau, rau ca nu mai pot sa-l vad, nu stiu nici macar daca il difuzeaza in reluare :(

    RăspundețiȘtergere
  31. LA UMBRA TEILOR post de nimic kanal d
    lipsa de profesionalism si lipsa de respect fata de oameni
    nu sunt in stare sa de-a un serial cap coada
    isi bat joc de noi
    seriale care le incep si nu le mai dau
    seriale care incep la o anumita ora si se schimba ora de difuzare
    pe scurt kanal de rahat
    scuzati expresia dar sunt foarte suparat si nervos

    pro tv da de 14 ani serialul tanar si nelinisti in fiecare zi si la aceasi ora si asti nu sunt in stare sa de un serial 3-4 luni

    RăspundețiȘtergere
  32. LA UMBRA TEILOR post de nimic kanal d
    lipsa de profesionalism si lipsa de respect fata de oameni
    nu sunt in stare sa de-a un serial cap coada
    isi bat joc de noi
    seriale care le incep si nu le mai dau
    seriale care incep la o anumita ora si se schimba ora de difuzare
    pe scurt kanal de rahat
    scuzati expresia dar sunt foarte suparat si nervos

    pro tv da de 14 ani serialul tanar si nelinisti in fiecare zi si la aceasi ora si asti nu sunt in stare sa de un serial 3-4 luni

    RăspundețiȘtergere
  33. trimiteti e-mail la adresa info@kanald.ro si criticatii s-au spunetiva oful celor de la kanal d pentru lipsa de respect, bataia de joc si lipsa de profesionalism fata de noi
    ma refer la faptul ca serialul la umbra teilor si multe alte seriale i sa schimbat ora de difuzare
    poate reusim ceva

    RăspundețiȘtergere
  34. Se poate sta "la umbra teilor" la ora 7 dimineata?
    Eu nu pot.
    PS Am aflat si eu (din programul TV Kanal D) ca s-a schimbat ora de transmitere dar, in program scria ca se transmite la ora 8,15.
    In fine, macar pensionarii il pot viziona in continuare.
    Asta e!
    Imi placeau (unele) serialele turcesti pentru ineditul lor.
    Am fost si in Turcia cateva zile si-am vazut ca turcii n-au ramas asa cum ii stiam noi din cartile de istorie, in salvari si cu iataganul la sold (sau cel putin eu, asa mi-i imaginam, inca).
    Scuze!
    PS" Poate vreun alt canal tv va avea initiativa de-a transmite seriale turcesti.
    Pana atunci, poate descoperim vreo emisiune interesanta care sa ne atraga atentia (colectiva).
    S-auzim numai de bine!
    Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  35. Intr-adevar, "La umbra teilor" este de la 7.
    Scuze! Nu m-am uitat bine.
    S-auzim numai de bine!
    Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  36. Eleonora sa auzim!
    Doamne ajuta!
    Am vazut un site de pe care puteai sa download-ezi gratuit serialul La umbra teilor dar n-am studiat prea mult si nu stiu daca e tradus sau nu. Daca reusesc sa il obtin va spun, banuiesc ca sunt multi cei care nu il pot viziona dimineata.

    RăspundețiȘtergere
  37. sunt foarte suparata pe postul kanal D .nuare nici un pioc de respect pt telespectatori,laora 7 sunt la servici RUSINE KANAL D

    RăspundețiȘtergere
  38. stie cineva daca se poate vedea kanal d on line? am instalat toate programele care s-au cerut , dar nu am reusit.ador serialul,dar pacat ca s-a schimbat ora de difuzare.vor pierde parte din telespectatori!

    RăspundețiȘtergere
  39. sunt o fana a filmului la umbra teilor impreuna cu colegele mele pacat ca nu putem vedea serialul de ce nu l dati seara tarziu

    RăspundețiȘtergere
  40. trimiteti la adresa de e-mail info@kanald.ro cat mai multe critici referitor la mutarea serialului la umbra teilor poate facem ceva !
    astia de la kanal d sunt niste nesimtiti si lipsiti de respect fata de noi si fata de acest serial minunat !

    RăspundețiȘtergere
  41. Niko,eu nu am bloggul asta al tau la blogguri urmarite???!!
    Nu prea am vreme de uitat la filme,dar macar sa citesc o cronica bine inchegata...:)
    Pusi si multam' de link!

    RăspundețiȘtergere
  42. serialul ``la umbra teilor`` il puteti viziona pe youtube dar nu este tradus eu am vazut toate episoadele o zi intreaga nu m-am miscat din fata calculatorului.....kanal d sunt de toata jena cred ca este cel mai prost post de televiziune....sa auzim de bine

    RăspundețiȘtergere
  43. Cine stie cate episoade are "La umbra teilor"?
    Azi incepe un nou serial la o ora imposibila (pentru mine) 17 - "Micutele domnisoare".
    Mi-e dor de serialul acela pe care l-au intrerupt "De la buze la inima".Offfffffff

    RăspundețiȘtergere
  44. va multumesc ca il difuzati acest minunat film , dar as vrea foarte mult sa-l redifuzati si filmul "asi impotriva destinului" mi-a placut enorm de mult

    RăspundețiȘtergere


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină