miercuri, septembrie 02, 2009

Spaghete cu rosii de gradina

Ingrediente:
  • - 500 g spaghete
  • - 3-4 rosii
  • - cateva frunze de busuioc
  • - 1 capatana usturoi
  • - sare, piper, oregano
  • - 2 linguri unt sau ulei (eu am pus ulei)

Am ales spaghete italiene din grau dur si le-am fiert in apa cu sare 11 minute.

Pentru sos am pus in blender 3 rosii mari, cateva frunze de busuioc si am mixat. Am incalzit 2 linguri de ulei si am pus peste el rosiile mixate. Am lasat sa fiarba pana a scazut si a rezultat un sos gros pe care l-am potrivit cu sare, piper si oregano iar spre final (cand era doar putin caldut) i-am amestecat usturoiul pisat.




2 comentarii:


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină