joi, martie 12, 2009

Sarmale de post in foi de vita

Ieri am gatit sarmalute de post cu umplutura de orez si ciuperci.
In Oltenia primavara sarmalele se fac in foi de stevie. Dar cum noi nu am avut decat foi de vita-de-vie congelate le-am pregatit in felul urmator:
  1. am fiert orezul (cam 400 g) in multa apa (doar putin clatit in prealabil)
  2. am calit ceapa (3 bucati) impreuna cu ciupercile si ardeiul gras (cate o mana din fiecare)
  3. am amestecat cele doua compozitii si am adaugar 1 pahar suc de rosii, am condimentat
  4. am umplut fiecare foaie de vita (am avut 40 de foi) si am rulat ca la sarmalele obisnuite
  5. le-am asezat intr-o oala mare si am pregarit un sos din apa in care a fiert orezul, 1 lingurita faina, 1/2 pahar suc de rosii si putina sare
  6. au fiert foarte repede (cca. 20 de minute)
Daca doriti puteti aseza sarmalutele intr-o cratita sau intr-un vas care merge la cuptor. Vor fi si mai gustoase.
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină