marți, martie 10, 2009

Fursecuri integrale

Ingrediente:
  • 1 masura (ceasca de cafea mai mare) tarate de grau
  • 3 masuri faina alba
  • 1 masura ulei
  • 1 masura apa
  • 1 lingurita zahar
  • 1/2 lingurita sare
  • 2 lingurite drajdie uscata
  • tarhon
  • seminte de in
Mod de preparare:
Se amesteca faina alba cu taratele de grau, sarea, zaharul, tarhonul, drojdia si uleiul. Se toarna apa pana cand se obtine un aluat elastic. Nu e nevoie sa il lasam sa se odihneasca asa ca il portionam, il intindem foi si il taiem dupa preferinta. Eu am folosit forma de stelute. Am uns fiecare steluta cu un amestec de apa si faina si am presarat seminte de in. Le-am copt la foc mediu cca 10 minute:In acelasi fel se pot prepara si grisine. Sint incredibil de gustoase si satioase iar semintele de in sint foarte sanatoase pentru inima.



Un comentariu:


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină