duminică, septembrie 28, 2008

Ce mai lucrez - goblen I

Am mai inramat doua goblene de care sunt foarte mandra:
Singur pe lume(am inramat goblenul exact asa cum aparea in catalog)
si
Creatia(aici am renuntat la passpartou si am ales o rama lata din lemn pictat)

Goblenul la care lucrez acum este o icoana:
L-am cumparat de curand si mai am foarte putin de lucru la el pentru ca e pictat pe etamina si se lucreaza cu firul intreg. Singurul inconvenient este ca a trebuit sa cumpar atele separat si imi e foarte greu sa apreciez cata ata imi trebuie din fiecare nuanta asa ca in momentul asta sunt din nou in pauza de lucru (nici nu mi-am asigurat un stoc prea mare pentru ca am optat pentru ata Anchor care e destul de scumpa).
Am incercat sa gasesc prin resturile mai vechi "un kaki" potrivit dar nu am gasit. Am gasit in schimb foarte multe goblene incepute si abandonate pentru moment si asta m-a determinat sa ma mobilizez si sa organizez cumva finalizarea lor.
  • urmatorul goblen la care voi lucra este acesta:
(o reproducere dupa "Cizmele" lui Vincent Van Gogh la care mai am de lucru doar un coltisor- nu inteleg de ce nu l-am terminat pana acum)
  • voi continua cu acesta:
(o reproducere dupa Murillo Bartolome Esteban - Madonna and Child, foarte, foarte greu de lucrat dar pe care imi promit sa il termin)
  • apoi acesta :
(o reproducere dupa Francois Bouche - Pastorala si acesta mare si foarte greu de lucrat pentru ca are 48 de culori)
  • voi continua cu "Scrisoarea" la care mai am putin de lucru la tufa de iedera si la acoperisul casei :
  • apoi "Baiatul" putin friguros (cred, printre primele goblene cumparate de mine) la care mai am de lucru serios doar la fond:
  • goblenul "comandat" de sotul meu :
(reproducere dupa Theodor Aman-Iarna, la el am lucrat mult in vara la Olanesti)
  • si in final Luchian - Albastrele:
(l-am lasat ultimul pentru ca la el aproape ca nu am lucrat nimic)...si mi-am propus sa le termin pana in vara viitoare !

9 comentarii:

  1. Moaaama, si eu care ma straduiesc de mama focului la primul meu goblen!! De doi ani l-am inceput, l-am tot lasat balta din cauza scolii si iar m-am apucat de el. Ai lucrat foarte serios la goblenuri, presupun ca lucrezi de multa vreme...Ai rabdare multa si ochi buni. Sunt tare frumoase. Te felicit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mari,
    mi-a spus si oftalmologul saptamana trecuta: draga, esti mioapa si miopii vad bine de aproape. Asta e norocul meu! In schimb rabdarea... incerc sa am si chiar am mai multa decat aveam la inceput (cred ca si rabdarea se cultiva).
    Eu iti doresc spor la treaba! Dupa ce o sa ai pe perete frumos inramat goblenul cusut de tine o sa ai un sentiment deosebit si atunci o sa fii motivata sa lucrezi si altele.

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte frumos, draga Niko. sa iti dea Bunul Dumnezeu sanatate si bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc din suflet, Matuska Eufemia! Eu va admir tare mult pe dumneavoastra si pe Marilena si de aceea cuvintele pe care mi le-ati scris ma bucura nespus.

    RăspundețiȘtergere
  5. Si mie imi place sa lucrez goblen (de fapt, aproape orice fel de lucru de mana), dar am lucrat foarte putin, din lipsa de timp. Mai mult am lucrat cu andrelele, caci goblenul cere o atentie aparte, si lumina, si concentare. In schimb, mama mea a lucrat ceva goblenuri, foarte frumoase.Pastorala o am si eu, gata de inramat; eu am lucrat la ea 10 %, iar restul a facut mamma mea. Doreesc sa-mi fac un blog cu lucru de mana, unde voi plasa si fotografii cu goblenurile lucrate.

    RăspundețiȘtergere
  6. Didona, sa ai spor in tot ce iti propui! E minunata ideea ta.
    Sa alegi o rama frumoasa pentru pastorala (am vazut-o lucrata si e minunata.
    Eu merg pentru rame la "Fondul plastic"

    RăspundețiȘtergere
  7. Extraordinar, ai foarte mult talent! Feicitari!

    RăspundețiȘtergere
  8. Demonstratii live nu faci?E o dorinta mai veche sa incep un goblen dar ... nu stiu nimic :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Cristina mi-ai dat o idee! Multumesc! O sa incerc dupa sarbatori sa postez niste tutoriale.

    RăspundețiȘtergere


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină