joi, septembrie 25, 2008

Gogosi simple

Desertul caruia eu nu ii pot rezista: gogoasa. Simpla sau cu gem, rotunda, impletita, oricum ar fi imi place la nebunie.
Acasa pregatesc gogosile in felul urmator : prepar o coca moale de paine si o las la dospit intr-un loc caldut. Pregatesc un tuci din fonta, il pun la foc umplut cam pe sfert cu ulei. Din coca dospita rup bucati mici de aluat pe care le modelez cu mana uda. Le coc pe rand si le pudrez cu zahar cat sint calde.
Ingrediente pentru coca :
  • 550 g faina
  • 15 g drojdie
  • 2 linguri ulei
  • 1 lingurita sare
  • 1 lingurita zahar
  • 350 ml apa

2 comentarii:

  1. Ce pofta mi-ai facut! Ce bine arata ...asa umflate. Nici eu nu reusesc sa rezist la gogosi.
    Pa!

    RăspundețiȘtergere
  2. GOGOSI ca cele de acasa !!!! Ce as mai manca si eu!!!

    RăspundețiȘtergere


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină