miercuri, septembrie 24, 2008

Ardei umpluti cu cartofi

De departe cea mai gustoasa mancare de post !!!!

Ingrediente:
  • 1 kg cartofi
  • 3 cepe mari
  • 3-4 rosii
  • 1+1/2 kg ardei gras
  • verdeata, condimente
Mdp:
Cartofii se fierb in coaja si se paseaza sau se taie in cuburi (eu am preferat varianta a doua). Ceapa impreuna cu rosiile se calesc usor in ulei. Se adauga cartofii si condimentele (piper, sare, coriandru, busuioc):

2008_09190004 copy

Cu aceasta compozitie se umplu ardeii si se aseaza intr-o tava unsa cu ulei :
2008_09190007 copy


Se pune tava in cuptor la foc mediu.
2008_09190009 copy

2008_09190012 copy

2008_09190013 copy



 Sint cu adevarat deliciosi! Noi i-am mancat cu mujdei de usturoi.

2 comentarii:

  1. Deci,Nico, nu ca iti citesc blog-ul, il urmaresc in fiecare zi, nu il deschid zilnic decat daca cumva nu am acces la internet in acea zi.Imi place, imi plac retetele, imi plac pozele, si imi plac si unele dintre celelalte blog-uri pe care le ai pe aici.Da, ar fi frumos sa stam la taclale...
    Dl. Gigi, cuvintele sunt asa putine, pt ca si aparitiile dvs. in poze sunt rare, rare, dar... stiti f bine ca parerea mea despre dvs. este de la SUBLIM IN SUS!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Madalina, toate lucrurile scumpe sint rare (bineinteles e vorba de mine).

    RăspundețiȘtergere


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină