miercuri, septembrie 03, 2008

Automat de uscare

Aseara, dupa o zi foarte grea, am avut o mare bucurie : am primit prin posta un colet pe care il asteptam de ceva timp (pachetul de la Quelle care continea printe altele automatul de uscare pentru fructe si legume)
 Si pentru ca bucuria mea sa fie si mai mare am citit in instructiuni ca in el se pot usca fructe, legume, plante si carne.
Deja imi imaginez carnaciorii oltenesti preparati in casa si uscati in aparatul propriu, bors de ciuperci uscate pregatit in postul craciunului (asa cum gatesc calugarii), orez cu lapte si mere, pere, prune, caise sau orice alte fructe uscate atunci cand afara e zapada....
Prima transa de fructe e deja uscata. Am inceput cu prunele pentru ca e sezonul lor.
Dar imaginati-va ca inainte de uscare fructele pot fi stropite cu zeama de lamaie, zahar, scortisoara, miere sau cocos ras. Ce spuneti de asta?

10 comentarii:

  1. foarte practic aparatul.sa-l stapinesti sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu ma uitam cu interes la aparatul pentru uscat fructe. De fapt mi-au placut si unele articole de imbracaminte, insa m-a descurajat mult timpul destul de lung de asteptare a coletului. Am zis ca mai bine dau o fuga la Bucuresti sa iau ce-mi trebuie. Insa acest aparat nu l-am vazut decat la ei...Si e bun si pentru concentrat de legume gen Delikat, facut in casa, fara porcarii. Sa-l stapanesti cu bucurie!

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari pentru noul look al blogului arata minunat

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna Niko. Am intrat aici intr-o zi si am vazut aparatul de uscat fructe si legume. Am cautat si azi mi-am cumparat si eu unul. Aparatul meu este din plastic transparent.

    Tot gandind la ce as putea pregati cu el, mi-am amintit de bunicul meu care punea prune la uscat. El avea uscator special din lemn. Sanatos:). Poate fi un plan ptr viitor.

    Ma incanta tare mult ideea de a usca legume ptr supe si ...sa pot face eu condimentul ptr mancaruri. Poate gasim ceva retete impreuna. Tare mult m-ar bucura sa scap de "secretul gustului", despre care nu stiu sigur tot ce contine.

    Azi pun prune si banane.

    RăspundețiȘtergere
  5. Chiar vroiam sa mi-l cumpar si eu! Daca zici ca e bun, mi-l comand!

    RăspundețiȘtergere
  6. Dragele mele,
    va multumesc pentru urari!

    Aparatul functioneaza cu rezultate maxime !!!!!
    Am gasit si retete pentru condiment tip "vegeta" pregatit in casa. O sa vin cu amanunte.

    RăspundețiȘtergere
  7. Niko am si eu cateva retete de vegeta naturala, de indata ce imi soseste aparatul postez pe blogul meu retetele. Sa il stapanesti sanatoasa si felicitari pt blog!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ina,
    multumesc pentru aprecieri si pentru viitoarele retete !
    Le astept cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  9. e foarte util un aparat pt uscat fructe, si eu mi-as procura una dar numa nu gasesc... daca ma puteti ajuta, v-as multumi hirimihai@gmail.com

    RăspundețiȘtergere


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină