duminică, septembrie 07, 2008

Tarta cu prune

Am vazut ca in ultima vreme majoritatea fetelor au postat cate o reteta de prajitura cu prune (in general tarte) dar pentru ca am convingerea ca o reteta in plus nu strica niciodata sa trecem la treaba:

Ingrediente
  • 160g faina
  • 150g unt
  • 160g zahar
  • 3 oua
  • 20 prune
  • 1 praf de copt
  • coaja rasa de lamaie
  • 1 lingura rom sau coniac (eu am pus afinata)
Mod de preparare
Se freaca untul cu zaharul si se adauga apoi pe rand galbenusurile, faina amestecata cu praful de copt, romul, si albusurile batute spuma. Compozitia se toarna intr-o tava de tarta si se acopera cu jumatati de prune asezate cu miezul in sus. Se pudreaza cu zarar si se da la cuptor :

Se tine la foc mediu aproximativ o jumatate de ora. Trebuie sa fie bine rumenita.
Dupa ce tarta ajunge la temperatura camerei se pune la frigider si se serveste rece (e mult mai gustoasa asa).
My creation

Un comentariu:


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină