joi, martie 12, 2009

Mancare de prune uscate

Nu-i asa ca mancarea asta va trezeste multe amintiri?
Ingrediente:
  • 1/2 kg prune uscate
  • 1 lingurita faina
  • 1/2 lingurita sare
  • 1 lingurita zahar sau miere
  • 2-3 linguri ulei
  • un praf piper ...sau tarhon ...sau ce va place in combinatie cu pruna
Prunele se spala in apa calda si se clatesc in mai multe ape reci. Intr-o tigaie se prepara sosul: se caramelizeaza zaharul, se adauga uleiul si apoi faina, se stinge cu putina apa calduta si se condimenteaza. Se adauga peste prunele fierte si se mai lasa pe foc cateva minute. Asta e tot.
Si iata:

5 comentarii:

  1. eu stiu ca bunica mea punea si ceapa inabusita !!hmmmmm !!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Anonim,
    am vazut si retete cu ceapa dar eu sincer n-am incercat. Cred ca e gustoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Anto Mateesti Valceamarți, martie 15, 2011

    Si bunica punea ceapa inabusita si rantas.Ma bucur ca am descoperit blogul tau ,sunt un mare apasionat de arta culinara moderna si traditionala.

    RăspundețiȘtergere
  4. tocmai am facut si eu :D am condimentat cu putina nucsoara, scortisoara si piper.A iesit super buuun!

    RăspundețiȘtergere


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină