duminică, noiembrie 23, 2008

Salata de avocado cu ton

Despre proprietatile fructului de avocado puteti citi un articol interesant aici. Deosebit de hranitor, numit si uleiul vegetal, piureul obtinut din pulpa fructului se poate pregati in numeroase feluri. Noi am facut astazi salata de avocado cu ton.
Ingrediente:
  • 1 fruct avocado
  • 1 conserva mica de ton maruntit in ulei

Mod de preparare:
Fructul se taie pe jumatate si i se inlatura samburele. Miezul se scobeste cu o lingura, se paseaza si se amesteca cu ton. Simplu si absolut delicios!
Sigur, salata se poate orna; noi n-am mai avut rabdare ...
 
 

2 comentarii:

  1. MMMM...arata super apetisant..mai ales ca iubesc avocado dar trebuie sa stau mai departe de el ..am luat ceva in greutate si e foarte caloric. :( dar proprietatile lui nutritive sunt de necontestat.Am sa incerc si eu reteta Niko. Multumesc:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar ca arata extraordinar, sigur voi incerca retea si-i voi adauga si ...porumb

    RăspundețiȘtergere


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină