luni, noiembrie 03, 2008

Candela crestata in lemn

Anul acesta de zilele orasului am dat si eu o raita pe la targul mesterilor populari. Am fost placut surprinsa sa vad multi mesteri adevarati care prezentau o multime de obiecte lucrate manual (incepand de la piele, lana, ceramica,e.t.c) si mult mai putine kitch-uri decat in alti ani.
Oricum... sunt deosebit de multumita pentru ca am ales (cu mare greutate pentru ca numai la un singur stand erau noua astfel de modele) o candela minunata cioplita in lemn. Deja am asezat-o in dormitor langa icoana pe care o pastrez de la bunica. E o "simbioza" perfecta.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină