duminică, noiembrie 23, 2008

Ciulama de ciuperci

Ingrediente:
  • 500 g ciuperci de cultura
  • 1 ceapa mare rosie (e mai dulce)
  • sare, piper, marar
  • cateva linguri ulei
  • 2 linguri faina

Mod de preparare:
 
Ceapa se pune la calit in ulei impreuna cu sarea si piperul. Dupa ce s-a inmuiat ceapa se adauga faina, se stinge cu 1 cana apa fierbinte si se adauga ciupercile taiate bucati potrivit de mari. Se mai lasa la fiert pana ce se inmoaie si ciupercile si apoi se adauga mararul tocat fin.
 
Se poate servi si cu mamaliguta:

2 comentarii:

  1. Nu am ami mancat de ceva timp o ciulama de ciuperci o sa fac si eu reteta asta. Arata minunat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sorina, ciulamaua e chiar gustoasa. Am adaptat pentru post o reteta pe care am gasit-o pe blogul Didonei.

    RăspundețiȘtergere


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină