luni, noiembrie 17, 2008

Peste pane

DSCF0111 copy


Pestele se taie in bucati potrivit de mari si se condimenteaza usor cu sare si piper alb:
DSCF0085 copy

Se trec apoi bucatile de peste prin gris:
DSCF0092 copy

Si se prajesc in ulei de palmier:
DSCF0090 copy

Acesta este uleiul de palmier despre care vorbea si Natalia aici:
DSCF0105 copy


In ulei de palmier pestele se rumeneste foarte bine. E crocant la suprafata si foarte gustos. In plus acest ulei "minune"nu are colesterol.
Pestele se serveste cu multa lamaie, patrunjel proaspat si paine prajita:
DSCF0109 copy

Painea se taie felii, se prajeste si se freaca o parte a fiecarei felii cu cate un catel de usturoi:
DSCF0100 copy

Pofta buna!

12 comentarii:

  1. ma lesina pofta, mai bine asteptai pana vineri sa pui reteta :)). Eu folosesc malai in oc de gris, pentru crusta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai Irina, imi pare rau.... Am postat retetele pe baza de peste tocmai pentru zilele cu deslegare.
    Promit sa ma revansez maine cu o "Salata de cruditati-desert"

    RăspundețiȘtergere
  3. Niko, mi s-a facut o gaura in stomac! :) si pana vineri mai eee!
    Unde ai gasit uleiul de palmier? Eu azi am fost la naturisti si nu aveau (momentan). :(

    RăspundețiȘtergere
  4. Natalia,eu am luat uleiul din Selgros dar il gasesti in orice hipermarket. La magazinele naturiste n-am gasit nici eu.

    RăspundețiȘtergere
  5. of, pana ajung eu la hipermarket mai e! (unul din putinele dezavantaje ale vietii la tara :) ) Cel mai apropiat oras este Fagarasul, dar aici nu exista decat un Plus...

    RăspundețiȘtergere
  6. minunate retetele cu peste,noi incercam sa mancam cat mai des.
    nu am incercat sa-l fac prin gris dar e o idee buna!

    RăspundețiȘtergere
  7. nu prea cred ca este la plus, eu am vazut in selgros si in carrefour. La naturisti nu aduce, ca e ulei alimentar.

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc, Irina, o sa incerc la Carrefour atunci, imi este mai la indemana cand merg in Brasov.
    Puteti sa imi spuneti si cam cat costa, in caz ca nu ajung eu si rog pe cineva?

    RăspundețiȘtergere
  9. Natalia,
    depinde de gramaj (are 2.7 kg sau 4.5 kg) dar din cate imi aduc eu aminte pretul e identic cu cel al uleiul de floareasoarelui: 7-8 lei/kg.

    RăspundețiȘtergere
  10. Mirela,
    cred si eu ca mancati des peste doar aveti un pescar profesionist in familie !

    RăspundețiȘtergere
  11. Arata foarte bine si cred ca si gustul e pe masura.

    RăspundețiȘtergere


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină