vineri, ianuarie 09, 2015

Musaca de varza


Ingrediente:
  • 1-2 căpățâni de varză îndesată
  • 500 g carne porc
  • 2-3 cepe
  • 150 g untură
  • 2-3 ouă
  • 1 lingură bulion
  • câteva roșii
  • sare, piper, verdeață uscată
  • 100 g faină
  • 100 g pesmet
  • 100 g smântână
  • 2-3 ardei grasi (am adăugat eu)

MDP:
Carnea se toacă și se înăbușă într-o tigaie în care am pus la călit, în untură, ceapa și ardeiul. Când este gata se lasă să se răcească și se amestecă cu 2 ouă, piper, sare, verdeață uscată.
Varza se taie felii groase cam de 1 cm, care se dau prin făină, ou și pesmet și se prăjesc în untură. Eu am prăjit varza in untură fără a o trece prin ou și pesmet dar cred ca dacă respectați rețeta preparatul final o să aibă un gust mult mai bun.
Într-o tavă unsă cu untură și presărată cu pesmet se așează alternativ un strat varză și unul de carne iar între ele felii de roșii. Peste ultimul strat de varză se așează de asemenea felii de roșii sau roșii in bulion.
Tava se introduce la cuptor și când incepe să se coacă musacaua, se toarnă deasupra 1 ou bătut amestecat cu făină și smântână, se presară cașcaval ras și se introduce din nou la cuptor, ținându-se până se rumenește. Se servește cu sos tomat.

Reteta apartine Maestrului Olexiuc - 1800 REȚETE CULINARE PRACTICE, Editura tehnica, București, 1986
✍ Niko

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină