vineri, ianuarie 16, 2015

Poezia de vineri



Azi Radu Gyr, poetul care l-a coborât pe Iisus în celulă.

SURSA: http://www.trilulilu.ro/imagini-diverse/lumina-calda-a-lui-iisus

 Adâncă-i noaptea, orele profunde... 
Gemând, spre raftul carților mă-ndrum
și-ntreb în soaptă fiece volum:
-Tu ești? Și cartea fuge și se-ascunde.

Plângând, întreb portretul ei acum:
-Tu ești? Și nici iubita nu-mi răspunde.
Îmi umplu cupa-n vin să mă scufunde,
întreb: -Tu ești? Și cupa piere-n fum.

Și-ntreb și spada mea: -Tu ești? Și tace.
Și, cum mă prăbușesc în jilt, înfrant,
din zid o umbră albă se desface...

Mă-ntorc spre ea cu sânge în cuvânt
și-n ochii lui Iisus e numai pace.
Întreb: -Tu ești? Și umbra spune: -Sunt.
 

Radu Gyr - Întrebare


✍ Niko

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină