duminică, mai 08, 2011

Calcan in lapte

Reteta originala prevedea file de calcan, eu am avut unul intreg.
Am spalat pestele dupa ce s-a decongelat l-am eviscerat, l-am spalat din nou si l-am pus la fiert intr-o cana de lapte dulce amestecat cu o jumatate cana apa si condimente (dafin, piper,sare):
A fiert foarte repede (cca 7 minute). 
Pentru garnitura am fiert separat lintea, am calit in unt orezul, am stins apoi cu apa fierbinte (stiti proportia: 3 cesti apa la 1 ceasca orez), am adaugat si lintea, am mai presarat putina sare si am lasat amestecul pe foc pana ce orezul a fost gata.
Am servit pestele cu multa lamaie:
A fost bun, dar nu exceptional. Stiuca ramane preferata mea.

5 comentarii:

  1. Super, asta e ca o specialitate, bravo si frumos facut...

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, Miodrag.
    Ti-am raspuns acum cateva zile dar se pare ca blogger-ul a avut probleme din nou.

    RăspundețiȘtergere
  3. Loredana, reteta e delicioasa dar cred ca trebuie folosit alt tip de peste (parerea mea).
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină