duminică, mai 22, 2011

Cataif

Cu siguranta cea mai rapida si savuroasa prajitura!
Ingrediente:
  • 400 g fidea
  • un pachet unt
  • 3 lamai (verzi)
  • zahar vanilat
  • o cana zahar
  • o cana apa
  • eventual nuci, alune, migdale, fistic
 Mod de preparare:
Fideaua se marunteste si se aseaza intr-o tava. Peste ea se pune untul cubulete si in cazul in care folositi si alunele (eu am facut diverse variante, cea mai buna mi s-a parut cea cu alune de padure).
Tava astfel pregatita merge la cuptor pentru cateva minute (cand e aurie pe margini e gata). Intre timp se pregateste siropul. Lamaile se rad de coaja. Apa, zaharul, zaharul vanilat si zeama de lamaie se clocotesc. In final se adauga si coaja de lamaie.
Siropul se toarna fierbinte peste fideaua rumenita la cuptor. Dupa ce se raceste se portioneaza si e gata pentru a fi servita.
Delicioasa! Aroma untului se impleteste minunat cu cea a lamailor verzi si a vaniliei.
S-aveti pofta!


Edit 04.09.2011:
Am pregatit taitei de casa pentru ca ne-am achizitionat masina de taiat paste. Diferenta de gust si consistenta e considerabila!


Niko

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină