luni, ianuarie 12, 2015

Jurnalul unei femei simple (7)




Astazi : Luni, 12 Ianuarie 2015

Afară: A fost o zi splendidă: primăvăratecă, cu soare strălucitor și cântec de păsărele. M-am plimbat mult pe jos și m-am simțit tare bine,  maine vreau să ies în parc. În jurul meu am observat azi multe domnițe care au renunțat la hainele groase, au trecut la ponchouri.

Ma gandesc: la toate câte se întâmplă și cât de neputincioși suntem de cele mai multe ori...
Sunt recunocătoare: soțului meu pentru felul în care e lângă mine "la greu"

Citesc: "Ultimul Constantin. Romanul Brâncovenilor" de Ileana Toma.

✻✻✻ ✻✻✻
 Romnul este o operă despre răbdarea şi iertarea creştină, despre încercarea de a rămâne tu însuţi înconjurat de trădători şi de a rezista existând ca popor printre puteri mari şi nemiloase. În faţa compromisului, acceptat pentru o eventuală supravieţuire, Brâncovenii aleg sublimul şi-şi mărturisesc marea lor iubire pentru Iisus cel răstignit şi intră astfel în veşnicie. Un tablou despre o familie, o carte depre deşertăciunea Utopiei, un exemplu de sfinţenie călăuzitoare, o scriere abordând eternele probleme ale conştiinţei umane.
 ✻✻✻✻✻✻

L-am abandonat o vreme pentru "Sfanta Elisabeta Feodorovna a Rusiei - un crin in vaile muceniciei" pe care am citit-o într-o suflare:

✻✻✻✻✻✻ 
Personalitatea Marii Ducese Elisabeta Feodorovna era o imbinare rar intalnita de alese sentimente crestine, noblete sufleteasca, minte luminata, inima calda si gust rafinat. Avea o alcatuire intelectuala neobisnuit de fina si adanca. Chipul ei, si mai ales ochii, tradau o durere ascunsa - semnul sufletelor inalte, care tanjesc in lumea de aici dupa altceva. Zadarnic incerca uneori sa treaca neobservata de oameni: nu putea fi luata drept altcineva...
Pretutindeni aducea cu ea mireasma curata a unui crin; poate de aceea ii si placea culoarea alba: era oglindirea sufletului ei.
Protoiereu Mihail Polski
✻✻✻✻✻✻
Ceea ce sper: ca anul care a început să fiu mult mai activă pe blog. Îmi face mare plăcere să notez aici mici părticele din viața mea și să le recitesc după o vreme. Cu toate ca nu mi-a mers laptopul în doua lungi reprize, apoi, nu stiu de ce nu mai pot fi accesate imaginile de pe flickr si trebuie să le reașez manual (treabă la care lucrez de ceva vreme și cred ca voi mai lucra încă mult de acum înainte), șablonul meu personalizat nu mai funcționează nici el iar de pe android nu-mi face nici o placere să postez vreau să fiu consecventă și să continui acest jurnal plus florile și poezia de vineri și cele cinci lucruri de sâmbăta.

Ce mai lucrez: am în lucru doua căciulițe, un guler, un șal și muulte goblene

Ascult :
 

Unul dintre lucrurile mele preferate: inocența copiilor


Îmi doresc: să rămână timpul în loc dar asta nu e posibil :(

Din bucatarie: avem multe răcituri pregătite din week-end, azi n-am gătit nimic. Mâine facem ciorba de os cu zeamă de varză.

Ieri: am fost ca aproape în fiecare duminică la biserică. De data aceasta părintele nu ne-a miruit, ne-a botezat. Lui Răducu nu prea i-a plăcut asta.

Astazi: m-am plimbat așa cum am mai scris iar spre seară am ieșit din nou. Pentru că n-am rezolvat ceea ce îmi propusesem m-am delectat cu o înghețată la Mc.

Un citat care imi place:  O Doamne, ajută-ne să pătrundem taina copilăriei, astfel încât să putem cunoaște, iubi și sluji copilul în acord cu legile dreptății Tale și urmând vrerea Ta divină.
Maria Montessori
O imagine pe care doresc sa o impartasesc:

natalia and the gulls

Vă doresc o săptămână ușoară!
✍ Niko

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină