marți, ianuarie 20, 2015

Iahnie de fasole boabe

Garnisită cu salată de ardei copți...

Ingrediente:
  • 300 g fasole boabe
  • 2 cepe
  • 100 ml ulei
  • 2 linguri pasta de rosii
  • 10 catei de usturoi pisat
  • patrunjel verde, sare

MDP:
Se fierbe bine fasolea. Se schimba apa de doua ori! Separat se incinge uleiul si se pune ceapa la prajit, dupa ce a fost taiata foarte fin. Cand s-a rumenit se stinge cu pasta de rosii dizolvata cu putina apa, usturoiul si patrunjelul tocat. Se mai fierbe fasolea impreun cu sosul pana scade bine si se serveste rece.

Eu adaug usturoiul la final.

 

Un comentariu:

  1. Pentru ca tu ti-ai facut un pic de timp sa-mi transmiti o urare,eu care am tot timpul din lume am intrat si mi-a placut ce vad,ce am citit si mai ale la profil.Multi sunt foarte secretosi,dar mie imi place sa stiu cate ceva ,despre omul cu care mai "butonez".Iti urez sa te bucuri de familia ta,Bebe sa fie sanatos si sa creasca mare ,sa aveti mult noroc si o sa mai revin.Toate bune!

    RăspundețiȘtergere


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină