sâmbătă, octombrie 25, 2008

Tocana de fasole boabe

Pentru reusita acesteia zarzavatul trebuie sa fie din plin: 1/2 kg morcov, 1 kg ceapa, 2-3 gogosari si 1 radacina pastarnac. Toate astea se taie bucati mici si se calesc usor:



Fasolea (am pus 1/2 kg) se fierbe in multa apa pana ce boabele sunt moi:

Se fierb apoi toate impreuna sa isi imprumute gustul, se mai adauga 1 cana suc de rosii, sare si condimente dupa preferinta (eu prefer leusteanul dar aici am pus marar uscat pentru ca asta aveam la indemana):


O minune !!!!! Se serveste cu ridichie neagra (am curatat ridichiile abia dupa ce am facut fotografia):


P.S. Eu nu cumpar niciodata fasole preambalata iar atunci cand o fierb ii schimb apa de cel putin doua ori.

Un comentariu:

  1. Niko, in legatura cu Post Scriptum-ul acestui articol, vreau sa te intreb de ce nu cumperi niciodata fasole preambalata. Stii ceva "de rau" despre ea, ceva ce ar trebui sa stim si noi? Ma refer la tratarea ei cu substante daunatoare sanatatii...
    Sau tu ai de la tara si nu ai nevoie?

    RăspundețiȘtergere


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină