duminică, octombrie 12, 2008

Ciorba taraneasca cu condiment de casa







 Am inceput sa folosesc condimentul uscat tip "vegeta" pe care l-am facut in casa.
Desi e toamna si piata e plina de legume am folosit la ciorba pe langa 1 pui de curte, 3 cepe, 2 morcovi, o jumatate dovlecel, 2 cartofi, ceva marar uscat si o lingura cu varf din condimentul minune.

Am fiert totul la foc mic (mai intai carnea iar dupa o ora am adugat zarzavaturile taiate in bucati potrivit de mari) si spre final am adaugat taietei, verdeata tocata si "vegeta". Gustul e nemaipomenit! Culoarea... se poate observa in fotografii...



3 comentarii:

  1. Niko, unde este reteta cu vegeta facuta de tine:)?

    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  2. Niko, poti scrie aici adresa unde ai reteta de vegeta? Te rog mult. Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga anonimule, ti-am raspuns printr-un articol.

    Niko

    RăspundețiȘtergere


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină