duminică, octombrie 05, 2008

Party

Ieri, sotul meu drag si-a aniversat ziua de nastere. Desi facusem invitatiile cu ceva vreme in urma pregatirile au stat totusi sub semnul simplitatii din cauza lipsei de timp. Am ales un meniu clasic cu aperitive, friptura:
si ...... piesa de rezistenta-tortul: o combinatie de ciocolata si nuci pralinate:Bety a avut si ea parte de un ospat (aici e surprinsa de nepotelul meu):dar merita asta pentru ca asteptat foarte cuminte sosirea musafirilor :Ne-am simtit bine. Atmosfera a fost destinsa, am ras mult si cu siguranta ne vom aminti multa vreme de acum inainte sarbatoarea asta.

Dragule, inca o data iti uram LA MULT ANI!

9 comentarii:

  1. La multi ani sotului tau, toate cele bune familiei!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim tare mult!
    Si noi va uram tot binele din lume voua si famiilor voastre.

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga Niko,
    La Multi Ani cu sanatate si bucurii pentru sotul tau !

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu respect, dl. Gigi, ne alaturam si noi urarilor de LA MULTI ANI!, SANATOSI, FRUMOSI SI GLORIOSI!. Si personal de la mine o urare SUBLIMA: AMOR SI GLORIE!
    Din partea fostilor dvs. colegi, LA MULTI MULTI ANI!!!!
    Mada si colectivul SC. FIDUCIA TRADING SRL

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc mult pentru felicitari, FIDUCIEI in general si SUBLIMEI in special.
    Multa sanatate, fericire, bani(asta e pentru Glogo) si numai realizari.
    (Fie vorba intre noi, urarea ta m-a lasat masca pret de o ora).
    Multumesc, de asemenea , tuturor celor care m-au felicitat pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani...chiar daca nu va cunosc...si trebuie sa marturisesc ca mi-a lasat gura apa uitindu-ma la toate bunatatile alea...eu cred ca asta nu-i corect...pina si catelul a primit un os...dar noi?

    RăspundețiȘtergere
  7. Draga mea Niko, da-mi voie, cu un pic de intarziere, ce-i drept...sa il felicit si eu pe sotul tau, de ziua lui...si sa-i urez: La multi ani, fericiti, cu multa sanatate!!!

    Felicitari si tie pentru masa imbelsugata si frumos aranjata! :)
    Salata cu vinete mi-a facut taaare, taaare cu ochiul :))
    ...si tortul de cioco la fel! ;)
    Se vede ca ati petrecut bine (ai, ai ce s-a mai rasfatat Bety a voastra :P)...si ma bucur pentru voi!
    La cat mai multe petreceri cu voie buna!

    RăspundețiȘtergere


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină