joi, februarie 12, 2015

Jurnalul unei femei simple (10)



Astazi (data/ora):
joi 12 februarie, ora 16.20

Afara:
vad prin fereastra cerul senin, pe alocuri presarat cu norisori... un soare bland imi lumineaza camera... temperatura e scazuta, doar e iarna :)
Ziua de astazi:
A fost o zi frumoasa, plina de activitati . Dimineata am fost cu mama la piata si la Carrefour, apoi m-am jucat cu Radu vreo 2`3 ore. Acum profit de somnul lui de la amiaza si ma relaxez: am decorat blogul pentru luna iubirii si cred ca am gasit, in sfarsit, fontul potrivit pentru jurnal.

Ma gandesc:
  ca s-ar putea ca in week-end sa plec din nou la Brasov...
 
Sunt recunoscatoare:
  Domnului si oamenilor minunati prin care El lucreaza...

In bucatarie:
sunt pregatiri intense pentru ziua de sambata, avem meniu bogat: friptura de porc, sarmale cu mamaliguta si smantana, piftie, salata boeuf, placinta cu branza de oaie, coliva si prajitura figaro. Sper sa avem timp sa le pregatim pe toate, deocamdata mama e de veghe langa oala de piftie

Citesc: 
nimic concret dar am facut o incursiune in biblioteca si ma gandesc cu ce sa incep...

Ce mai lucrez:   
tricotez pentru Radu o caciulita intr-un galben superb


Ascult:
   si nu ma mai satur



In casa:
  suntem toti, pana sa termin jurnalul s-a intors si tati de la serviciu, Radu s-a trezit iar Betty plange langa usa de la bucatarie (nu stiu ce minunatii mai face mama acolo...)

Unul dintre lucrurile mele preferate:
laptopul

 
Ceea ce sper:

  sa ma fac bine si sa scap odata de toate tratamentele astea pe care le fac acum...


Un citat care imi place:
sursa
 O imagine pe care doresc sa o impartasesc:
 despre timp, viata si frumusete

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină