marți, februarie 24, 2015

Jurnalul unei femei simple (11)


Astazi (data/ora):
marti 24 februarie, ora 14.20
Afara:
vremea e inchisa dar e placut, am fost mai devreme sa fac mici cumparaturi
Ziua de astazi:
Este splendida! Pe de o parte este  Intaia si a doua aflare a capului Sfantului Proroc Ioan Botezatorul    si mi-am inceput ziua citind Psaltirea.
Sotul meu m-a ajutat sa-mi construisc in dormitor un mic altar. Am strans in timp mai multe icoane, mare parte din ele le-am primit. De curand insa un prieten ne-a facut un cadou nepretuit: o icoana pictata pe lemn ce-l infatiseaza pe Sfantul Ioan.
In jurul ei am asezat toate celelalte tablouri. Deocamdata imi lipseste o candela dar o sa-mi cumpar una in zilele ce urmeaza. La candela de perete am renuntat cand am pus tapetul.

 Pe de alta parte...  astept o surpriza din partea sotului; doar e Dragobetele :))  

  
Ma gandesc:
Cat de incurcate sunt caile Domnului... ma bucur , mi se pare ca am zarit luminita de la capatul tunelului dar cand ma apropii constat ca era doar un licurici ratacit ca si mine pe cararile vietii...

Sunt recunoscatoare:
  Domnului si Maicii Sale,  in fiecare minut simt bucurie si recunostinta
In bucatarie:
Singurul rasfatat e Radu, noi ceilalti am inceput dieta Oshawa. Piureul lui de banane si biscuitii vanilati mai imprastie cand si cand aroma lor. In rest, miros de grau fiert care nu mai bucura pe nimeni.

Citesc: 
Ce mai lucrez:   
Un sal inceput acum mult timp... pe care vreau cu tot dinadinsul sa-l termin.

Ascult:
In casa:
  E cald si bine, Betty sa Radu dorm, buni e la "Te vreau langa mine"...
Unul dintre lucrurile mele preferate:
 florile de primavera

 Ceea ce sper:
 sa am un concediu frumos in vara
Un citat care imi place:

 O imagine pe care doresc sa o impartasesc:

Va doresc numai bine!

2 comentarii:

  1. Cat de frumos este altarul tau!!! Imi doresc si eu asa ceva, dar momentan stam in chirie si nu putem bate cuie in pereti... Florile astea minunate presupun ca sunt tot din curte? Citatul e lovely! :) Ioana

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca iti place. Adevarul e ca e mult mai frumos in realitate si imi da o stare de bine, de pace.
    Florile sunt de la piata. Imi place sa cumpar mereu flori de sezon de la tarani.

    RăspundețiȘtergere


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină