vineri, februarie 20, 2015

Caciuli tricotate

Cu siguranta iarna aceasta a fost iarna caciulilor tricotate.
Dupa ce Radu a avut success cu caciulitele lui mereu asortate am primit o gramada de cereri (asa, ca intre prieteni). 
Mi-a fost tare drag sa le lucrez si sa le daruiesc. Am facut atatea ca nici macar nu am apucat sa le fotografiez pe toate. Aici sunt o parte din ele, buni a servit drept model :))
 
Raducu a fost cadorisit cu o caciula de Craciun care i-a completat costumul de Mos:
 

  iar ... cele mai frumoase doua modele (zic eu) urmeaza intr-o postare viitoare.
 
Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină