luni, decembrie 15, 2008

Doua vorbe la o cana cu vin...

In weekend-ul trecut am fost la tara pentru taierea porcului. Vremea a fost cumplit de rea si inca de atunci am stiut ca o sa racesc. Astazi am avut dureri de gat si febra usoara asa ca m-am hotarat sa aplic un tratament "naturist": VIN FIERT. Reteta e urmatoarea:
  • - o cana vin rosu
  • - un praf scortisoara
  • - 1 plic zahar vanilat
  • - 1 mar ionatan(romanesc) taiat felii
Se amesteca toate pe foc si se rastoarna intr-o cana.
Se serveste cald (eu l-am sorbit langa un paracetamol la sugestia cumnatului meu Danut):



Pentru cei carora nu le place vinul cu scortisoara si mar: vinul fiert este delicios daca e aromat doar cu felii de gutuie!!!!
Si pentru ca e o seara rece de iarna si sarbatorile bat la usa va propun doua melodii de exceptie: "Colindul gutuii din geam" si "La o cana cu vin":

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină