miercuri, decembrie 24, 2008

SARBATORI FERICITE TUTUROR!!!

Anul asta am "cunoscut" prin intermediul internetului atatia oameni placuti incat nu pot sa nu impart cu ei bucuria Craciunului.

Dragii mei, sa ne bucuram ! E zi de sarbatoare!!!

...La noi pregatirile sint inca in toi. Am pus stelute pe geamuri:am pus la rasarit Icoana Nasterii Domnului primita cadou de curand:am imbracat de sarbatoare vasul in care avem grau la incoltit:am pus sa cante cd-ul pe care ni l-am facut cadou de Sf. Nicolae:am "incropit" un suport de lumanare dintr-un bol, ceva beteala si pietre decorative:am decorat putin o vaza din lut (in care vreau sa pun turta dulce):si... am decorat si floarea mea de suflet (e frumusica foc desi in fotografie nu pare):Betty a fost neimpresionata de schimbarile din casa:

Clopotelul asta minunat l-am primit Craciunul trecut la birou de la "Sefa" noastra. Doamna Silvia, Craciun fericit!!!


In noaptea asta sfanta trebuie sa sune clopoteii, sa fie zarva maaaare si sa fie vestiti toti oamenii: S-a nascut Iisus !!!

Inca nu am impodobit bradul si ma si grabesc sa fac cateva prajituri asa ca va doresc tuturor sa aveti un Craciun fericit alaturi de cei dragi, sa aveti masa imbelsugata si sa fiti sanatosi (asta e cel mai important!). Si va mai doresc sa se reverse asupra voastra toata dragostea DOMNULUI NASCUT AZI!

4 comentarii:

  1. Lumina sfanta venita in Ajun
    Sa-ti aduca-n suflet
    Un vesnic Craciun!

    Sarbatori de vis, alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sarbatori Fericite alaturi de cei dragi, draga Niko!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sarbatori fericite si tie, alaturi de cei dragi.
    Craciun fericit!

    RăspundețiȘtergere


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină