joi, ianuarie 09, 2014

Sal impletit manual II

Iubesc salurile impletite! E adevarat, iubesc tricotajele in general dar salurile mi se par speciale. Nu reusesc insa sa le port atat de des pe cat mi-as dori si nici n-am reusit sa crosetez/tricotez prea multe pana acum.
Astazi vreau sa va arat un model care mi-a placut nespus (l-am gasit desigur pe acelasi site rusesc liveinternet.ru)
Sursa
si pe care l-am pus in lucru. Am descoperit astfel si cea mai buna modalitate de a folosi un card bancar de cumparaturi :)) Am folosit firul Angora gold batik numarul 4204 de la Alize , mi-au trebuit fix 2 bobine (adica 200 g material). Schema nu e prea grozava, am deslusit modelul dupa mai multe incercari
Sursa


Asa arata salul meu:

de care sunt tare mandra :)


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină