marți, decembrie 16, 2014

Cum se naste un goblen

Un goblen presupune multa migala. E nevoie de asemenea si de mult timp, timp pe care eu acum nu-l mai am. Zilele trecute am incercat sa tricotez o pereche de sosete pentru Radu si micul bandit nu mi-a dat voie :)) asa ca de goblen nici nu poate fi vorba dar timpul pe care l-am dedicat alta data picturii cu acul nu e nicicum un timp pierdut: m-am relaxat, am ascultat emisiuni, conferinte, muzica buna sau... am respirat aer curat (de multe ori goblenul m-a insotit si in concediu).
Mi-e dor de lucru si imi face mare placere sa asez aici aceste colaje:



 
 
✍ Niko

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină