luni, decembrie 15, 2014

Provocarea Mătusii Eufemia - Întrebări și răspunsuri despre Ortodoxie 2

Ziua 23 din Post și întrebarea 23. Cine este Evanghelistul preferat?

Răspunsul meu: Marcu

Ziua 24 din Post și întrebarea 24. Cine este Apostolul preferat?

Răspunsul meu: Sfântul Apostol Petru

Ziua 25 din Post și întrebarea 25. Care este postul de radio/tv ortodox preferat?

Răspunsul meu: Ascultam cândva cu mare plăcere Radio Logos Craiova care intre timp a devenit Radio Trinitas 
Ziua 26 din Post și întrebarea 26. Care este/sunt blogurile ortodoxe preferate?

Răspunsul meu: Multe sunt preferate și nici nu găsesc întotdeauna timp să le citesc dar mi-au rămas în suflet (ca și Mătusii Eufemia Apostolatul si Dăruind vei dobandi)

Ziua 27 din Post și întrebarea 27. Care este ziarul ortodox preferat?

Răspunsul meu: Nu e un ziar, este o revistă Atitudini - Revista Fundației Justin Pârvu

Ziua 28 din Post și întrebarea 28. Care este personalitatea ortodoxă preferată?

Răspunsul meu: Maica Siluana Vlad


 ✍ Niko

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină