duminică, august 08, 2010

Made by Betty

S-a mai incheiat un ciclu. De ieri am ramas din nou doar noi doi si Betuta.
Ce repede au trecut ultimele saptamani...
Betty nu s-a dezmintit nici de data asta... a facut cinci feti-frumosi-cu-multe-stele-n-frunte si exact ca in povesti mezina e exceptionala:

Sau mie mi se pare asa pentru ca seamana fizic cu mama ei.... dar e si cea mai vioaie, jucausa, isteata, iscoditoare si iubitoare... ma bucur ca noua ei familie locuieste la curte destul de aproape de noi iar doamna casei (nu vreau sa spun noua ei stapana) e foarte blanda.

Un baietel i-am dat si nepotelului meu pentru ca tatal puilor (Pichi) era catelusul lui. Spun era pentru ca  a plecat hai-hui pe strada si n-a mai venit acasa. Nu mai stim nimic de el de aproape doua luni.
... l-a botezat Norocel si chiar i-a scris numele pe cusca:

Obligatoriu cu verde!
In ciuda sugestiilor mele... cum ca verdele nu se vede bine pe fond rosu si ar trebui sa scriem cu crem; ba mai mult, aveam si vopsea crem...

Sa aveti o saptamana usoara! Deja e Duminica SEARA :(((((

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină