duminică, august 15, 2010

Decoratiuni de iarna

Greu suport caldura! Nu stiu la voi cum e, la mine in camera sunt 32 grade Celsius!!!
Incerc sa-mi fac de lucru... am facut ordine in fotografii, acum incerc sa fac ordine si pe blog. Am o lunga lista de articole in draft, printre care si acesta: "Decoratiuni de iarna".
Nu sunt cine stie ce dar poate anul asta o sa fiu mai activa si mai creativa :))
Am expus aici sursa de inspiratie.
Coronita alba (o mai am si acum doar ca s-a ingalbenit putin si are un iz de ranced, deci iata un inconvenient major la care nu ma gandisem initial; n-am aruncat-o inca pentru ca vreau sa recuperez suportul).
In sine a fost de usor de realizat doar ca am copt floricele de porumb seri la rand. Miroseau atat de bine incat pofticiosii de langa mine ma lasau mereu fara materie prima.
Am facut un cadru de sarma pe care am infasurat panza matrasata iar peste acea panza am prins floricele insirate cu acul pe ata:

In final i-am adaugat o funta rosie si am prins-o pe usa de la baie. In fotografie nu se vede prea grozav pentru ca era seara dar mi-a placut contrastul de culori.
Apoi am mai avut nelipsitul vas cu grau semanat de mine in noaptea de Sf. Andrei. Despre acest obicei v-am mai povestit si aici


Si pentru o aroma speciala am pus in aparatul de deshidratat felii de mandarine pe care le-am prins apoi pe betisoare de scortisoara si le-am asezat in colturile camerelor.


Am mai crosetat si un servetel rotund de culoare verde inchis dar n-am apucat sa-l fotografiez.
 

5 comentarii:

  1. iti urmaresc blogul si chiar m-am inspirat din retetele tale culinare. Multumesc!Esti de folos pentru multi.Sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  2. de care deshidrator ai? vreau si eu dar nu gasesc!
    acum am terminat nste floricele de mancat si am ramas uimita ce frumoasa a iesit coronita!

    RăspundețiȘtergere
  3. JENSCINA!!!!
    :))
    Scuze, te-am botezat!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Jensicina!


    Clara, imi cer scuze ca iti raspund cu intarziere. Eu am luat aparatul de deshidratat de la Quelle dar am vazut unul asemanator si la Selgros.

    RăspundețiȘtergere


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină