luni, august 09, 2010

Flori in dar

Dupa ploaia de sambata am iesit in curte si m-am jucat putin cu zoom-ul aparatului foto.
Asadar, flori pentru toate doamnele si domnitele care vin aici in vizita si...  in mod special pentru
ANA - ca semn de multumire pentru toate premiile pe care mi le-a oferit de-a lungul timpului (pe cel mai recent l-am descoperit chiar astazi)
MARILENA -  pentru ca vreau sa-i aduc un zambet pe buze (ea si mama ei merita din plin sa zambeasca)
DANA -  sa zicem un alt fel de a-i ura succes in noua slujba:



 
 
 
Va doresc o saptamana minunata!

6 comentarii:

  1. SUPERBEEEEEEEEE Multumesc frumos, nu ma mai satur sa ma uit la ele, am facut si eu poze gramezi inclusiv florilor din orasul meu drag, o sa le pun pe parcurs dar ale tale sunt superbe, de unele chiar nu stiu...habar nu am nici de nume, insa sunt superbe! Pupici asemenea si tie!

    RăspundețiȘtergere
  2. vai cat te admir, ai talent , ai aparat bun, ai un dar!

    eu nu am nici o inclinatie catre poze... si ma doare ... felictari pt arta din tne!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cata frumusete, cata bucurie iti dau aceste minunatii!!
    Multumim:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Mulțumesc din suflet Niko! Ai reușit să-mi smulgi un zâmbet, florile sunt minunate și minunat surprinse! Mămica mea e la mine, mâine o internăm aici pentru că are nevoie să i se schimbe tot tratamentul pentru diabet. E bine că e pe picioare, chiar dacă nu are voie de nici unele! Îți mulțumim mult pentru grijă și pentru flori! Să dea Domnul sănătate tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  5. Apropo, florile de piatră (portulacca) sunt absolut divine! Am văzut de curând la socrii mei pe stradă, sunt o minunăție în toate culorile! Mulțumesc din nou!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma bucur tare ca v-au placut floricelele noastre!

    Draga Ana, eu iti multumesc pentru fiecare friday flowers...

    Clara, ma simt magulita dar cred ca aparatul e destul de performant si lumina a fost potrivita pentru fotografiat. De unde atata talent? :))

    Liliana, incerc sa-mi umplu frumos prea putinul timp liber...

    Marilena, sunt cele mai putin pretentioase flori! Daca au putin soare cresc si in piatra seaca :) Si chiar sunt frumoase! Ma bucur ca ti-au placut.

    RăspundețiȘtergere


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină