sâmbătă, august 14, 2010

Flanc cu caise

 Ingrediente:
Mod de preparare:
Se prepara un aluat foietaj sau se cumpara unul (am scuza, e post!). Se intinde aluatul, se taie in benzi lungi de 10 cm si late de 5 cm. Pe fiecare din aceste benzi se pun cateva sferturi de caise crude, in asa fel ca de jur-imprejur sa ramana o margine libera de cca 1/2 cm. Se coc la cuptor la foc iute. Reci se pudreaza cu zahar vanilat sau se acopera cu un strat subtire de jeleu de caise.
Eu am avut caise bine coapte pe care le-am pasat si amestecat cu 2-3 lingurite  de pesmet.
... supergustoase aceste flancuri: aromate si usor acrisoare... parca ne-au mai racorit
Reteta am gasit-o in cartea Preparate culinare reci - N. OLEXIUC, EDITURA TEHNICA Bucuresti - 1976
Daca sunteti interesati o sa va spun si reteta de aluat foietaj asa cum se gaseste in carte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină