duminică, februarie 28, 2010

Casa de la tara II

Va spuneam anul trecut ca am inceput sa renovam casa de la tara. Iarna ne-a tinut in loc dar cum maine e 1 Martie si vremea e in incalzire am demarat "Campania 2010". Am inceput cu camera de la strada sau "odaia de la drum" :)):
Asta e odaia mea preferata. E luminoasa, calduroasa iarna si racoroasa vara, are geamuri mari si imi place sa le las pe aerisire primavara cand infloreste salcia din fata casei:


Trebuie sa refacem tavanul, sa gletuim si vopsim peretii, sa restauram usa (initial ne gandeam sa o inlocuim dar am vorbit cu un tamplar care a zis ca e pacat sa o inlocuim) si sa raschetam si paluxam parchetul.
Aici sunt ceva probleme pentru ca nu a fost tratat deloc si are multe portiuni unde e mancat de carii:
Ce ziceti? Se mai poate repara?
Am ceva emotii in privinta asta... si a faptului ca la final n-o sa arate chiar asa cum mi-as dori pentru ca mama mea nu renunta nici in ruptul capului la lucrurile vechi si inutile.Cred ca toate mamele sunt la fel.




;))

9 comentarii:

  1. eu cred ca va arata superb,mie imi place deja, imi plac feretsrele ca sunt mari si salcia :) veti rezolva si cu parchetul,sunt convinsa.
    Spor si o saptamana usoara Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. O să fie mult de muncă, dar la final o să arate super...
    cu parchetul nu prea ştiu dacă se mai poate face ceva... dar există foarte frumos şi bun parchet, se poate inlocui, dacă reuşeşti să o convingi pe mami tău...
    Spor la lucru...

    RăspundețiȘtergere
  3. Au vechime mare de 8000 de ani,
    sub formă de pietre, zodii chiar şi bani,
    Prinse strâns în şnur ce-mpletea blând
    focul şi înţelepciunea,
    Fetele-l prindeau în păr de-nflorea natura.
    Din bătrâni putem afla despre mărţişor,
    Despre tot ce-nseamnă el pentru popor,
    El aduce fericire dar şi mult noroc,
    Iarna-i simbol pentru alb,
    Roşul pentru primăvara ce-ndeamnă la joc.
    Vă ofer şi eu în dar mărţişorul- zodie,
    Tuturor ce-mi treceţi pragul prins cu fundă roşie…

    RăspundețiȘtergere
  4. Incearca cu Xilamon, e un fel de insecticid, il gasesti la raioanle de vopsele sau chimicale. Se injecteaza in gaurile de la carii.

    RăspundețiȘtergere
  5. Oooo , sigur ca se poate rascheta bine-bine , lacuit asa cum trebuie si carii nu vor mai intra in parchet.
    Lucrurile vechi si eu le pastrez , de cand ma stiu...sunt tare conservatoare..:D
    Spor la munca asta , sa iasa frumos si pe placul vostru! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Dora, multumesc mult!
    Vineri dam o raita prin magazine.

    RăspundețiȘtergere
  7. Denisa, cu parchetul as incerca sa o conving daca as avea bani suficienti sa-l schimb cu altul din lemn. Din pacate nu am iar parchetul laminat nu intra nicicum in calcul.
    Te pup,

    RăspundețiȘtergere
  8. Ana-Maria, multumim! Sambata demaram operatiunea "parchetul".
    Iti dorim o primavara fabuloasa!

    RăspundețiȘtergere


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină