joi, aprilie 23, 2009

Sfantul Gheorghe 2009

Probabil stiti deja ca Sfantul Gheorghe e mare sarbatoare la noi in familie, e ziua sotului meu.
La multi ani, sotul meu scump si drag!
Ca si anul trecut masa a inceput la pranz cu colegii lui de birou. Despre meniul de anul trecut am scris aici. Anul asta insa pentru ca sarbatoarea a fost imediat dupa Paste am incercat sa compun un meniu mai usor si mai sarac in carne. Dupa cum se poate vedea nu am reusit in totalitate :)
am avut la aperitiv
 tartine cu somon:

oua umplute cu maioneza si ciuperci:


bulete de cascaval,

bile de branza,
aperitive din rosii
friptura de porc rumenita in unt cu garnitura de legume:

cremsnit
tort "Padurea neagra":


O sa revin cu fotografii in detaliu si cu povestile din bucatarie. Majoritatea preparatelor sint inspirate sau preluate in intregime de pe blogurile pe care le urmaresc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină