vineri, aprilie 10, 2009

Rulada cu zmeura

In vara trecuta am cumparat de la Olanesti o gramada de fructe de padure coapte si aromate pe care le-am pus in pungi de plastic si le-am congelat. Din nefericire s-au terminat! Ieri am folosit si ultima punguta de zmeura. Am pregatit o rulada.
Pentru blat am folosit 5 oua, un praf sare, 5 linguri faina si 5 linguri zahar. Am separat albusurile de galbenusuri, am amestecat foarte bine galbenusurile cu zaharul si apoi am adaugat faina. Albusuriel le-am batut spuma cu un praf de sare si le-am adaugat peste compozitia cu galbenusuri. A rezutat un blat pufos pe care l-am copt in cuptorul bine incins 15-20 minute (l-am copt chiar mai mult decat trebuia pentru ca s-a ars putin in partea de jos). Dupa ce s-a copt am rasturnat blatul cu fata in jos pe o hartie pergament uda si presarata cu zahar tos. Am rulat blatul fierbinte, l-am tinut asa cateva secunde iar apoi l-am desfacut si l-am lasat sa se raceasca pe un gratar.
Pentru umplutura am lasat zmeura sa se decongeleze, am pus peste ea 1/2 pahar zahar pudra si am lasat-o la temperatura camerei cca o jumatate de ora:apoi am zdrobit-o putin cu telul, am adaugat peste ea o cutie frisca lichida (200ml):si am mixat-o bine:am umplut rulada si am ornat deasupra cu zmeura:am taiat capetele:si am lasat rulada in frigider pentru 1-2 ore (nu mai stiu exact cat).
Si iata:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină