duminică, ianuarie 17, 2016

Negresa marmorata

Postarea de fata e printre primele
Prajitura de fata e printre primele retete postate de mine pe blog. Reteta am primit-o de la o prietena din Iasi acum mai bine de zece ani si am pierdut-o. Din pacate si prietena a plecat din tara si nu ne-am mai intalnit.
Am tot cautat pe net o reteta asemanatoare, ceva, dar n-am gasit...
Stiu ca se folosesc 10 oua. Din 5 se face blatul cu cacao care e aromat si pufos iar restul 5 se separa. Din albusuri se face pe baie de abur bezeaua iar din galbenusuri, unt si ciocolata se face crema cu care se marmoreaza prajitura.
E o reteta speciala, poate cineva ma ajuta sa o reconstituim.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină