joi, iulie 10, 2014

Chiftele din peste

In opinia mea sunt mai gustoase decat cele din carne de vita sau porc dar, e drept, necesita mai mult timp si efort pentru preparare.

Eu am incercat mai multe retete de-a lungul timpului dar de departe cea mai gustoasa e cea propusa de Laura  Sava.

Fotografiile sunt facute la pomenirea tatalui meu de sambata trecuta. Am urmat intocmai reteta Laurei si a iesit o grozavie!!!


Pe locul doi in topul preferintelor mele se afla aceasta reteta:

Ingrediente:
  • 300 g peste fiert
  • 2 chifle
  • 2 oua
  • 2 linguri branza rasa
  • sare, piper
  • 2 linguri faina
  • 100g untura/ulei

MDP:
Pestele se dezoseaza cu grija si se trece prin masina de tocat/robot.
Se adauga chiflele muiate in apa sau lapte si bine stoarse, ouale, branza rasa, sarea si piperul.
Se amesteca totul bine, se formaza chiftelute rotunde care se trec prin faina si se prajesc in grasimea bine incinsa.
Se servesc cu sos de rosii.




Un comentariu:

  1. Eu chifteltele nu le mai fac in ulei ci le coc in tava la cuptor . Arata foarte bine ale tale.

    RăspundețiȘtergere


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină