joi, iunie 12, 2014

Jurnalul unei femei simple (4)

Astazi : Joi, 12 Iunie 2014

Ma gandesc: cum viata e alcatuita din bine si rau deopotriva :(

Citesc: "Romania ca o prada" dupa ce am terminat cu mare durere in suflet volumul II: "Trecea un sfant pe stada". 
Despre Valeriu Gafencu mai citisem cate ceva dar despre viata si manuscrisele lasate de pietenul sau Ioan Ianolide am aflat de curand din Revista Atitudini si imi doream sa citesc mai multe despre el. A fost o surpriza sa gasesc in "Trecea un sfant pe strada" marturiile unei fetite care l-a cunoscut personal.
My creation
Ceea ce sper: ca Domnul sa fie milostiv cu mine

Ce mai mesteresc: lucrez la salul cu scoici....

Ascult (sechele de la botez):


Unul dintre lucrurile mele preferate: obrajorii, manulele si piciorusele copilului meu (le-as pupa continuu)

My creation
 Imi doresc: o vacanta la munte

Din bucatarie: supa de gaina e aproape gata, urmeaza sa-i adaug galustele

Ieri: a fost o zi splendida

Astazi: am avut musafiri, am cumparat faina proaspata si drojdie

Pentru maine: nu stiu, las lucrurile in voia sortii...


20140529_175409
Un citat care imi place: "In inima fiecarui om sta ascuns, ca intr-o fantana adinca, chipul lui Dumnezeu, dorm simtaminte dumnezeiesti. Luati aminte la izvorul dumnezeiesc din adincul inimii voastre, lasati sa tisneasca slobod limpezile suvoaie dumnezeiesti, aduceti in viata voastra macar o picatura de iubire dumnezeiasca si de dreptate dumnezeiasca si nu veti pierde rasplata voastra" - Fiecare zi, un dar al lui Dumnezeu, traducere din limba rusa de Adrian Tanasescu-Vlas

O imagine pe care doresc sa o impartasesc: e de fapt un colaj cu Raducu in noua lui pijama

My creation

Un comentariu:


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină