sâmbătă, iunie 21, 2014

5 Things I love Saturday (2)

Imi place provocarea lansata de Ana, de a numi cinci lucruri care imi plac. Imi creeaza o stare de buna dispozitie.

1) Sarmale din carne de vita invelite in foi de vita-de-vie, pregatite de mama mea. Foile sunt fragede, suculente, au fost culese aseara din bolta. Sarmalutele sunt la fiert, eu le-am surprins aici in faza de formare :))

2) Soarele care ne-a incalzit dimineata. Dupa o saptamana cu ploi mi s-a parut o adevarata binecuvantare. Si Betutei, de asemenea :))
 

3) Alo aterizeaza strabunica!!!
A fost difuzat azi pe Kanal D si mi-a facut mare placere sa-l revad.


 4) Hortensiile. Le iubesc! Cele de aici au fost fotografiate de mine ieri dar astazi am descarcat imaginile in laptop si m-am bucurat din nou de frumusetea lor:


5) Zmeura si visinile din gradina noastra.
Din cauza vremii zmeura e mult intarziata, abia astazi am cules pe saturate dar visinile sunt coapte, aproape gata de transformat in dulceata.
Azi am pregatit coltunasi (portie dubla!!!)


 Sa aveti un sfarsit de saptamana minunat!

Un comentariu:

  1. Si mie ce-mi placeau sarmalele facute de bunicile mele. Eu desi respect reteta nu reusesc niciodata sa le fac macar sa semene la gust, ele cred ca potriveau mult si din ochi, dupa gust. Si hortensiile-mi plac mult de tot, cunosc pe cineva care are aleea de la paorta la casa plina. Eu am avut un ghiveci dar s-au ars frunzele si a decedat. Zmeura proaspata trebuie sa fie atat de parfumata... Duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină