luni, iunie 30, 2008

Manastirea Curtea de Arges - iunie 2008

Buna tuturor !
Ne-am intors ! Suntem plini de energie si mult mai bogati spiritual !
Am facut aproape 1000 de fotografii in locurile in care am fost.
Aici voi posta doar o parte: "Manastirea Curtea de Arges"
Asezata in mijlocul unui parc superb alcatuit in mare parte din tei si brazi, dincolo de legenda, manastirea e o adevarata capodopera. Fotografiile noastre nu sint reusite in totalitate pentru ca manastirea e foarte inalta si slab luminata iar noi am fost atat de impresionati de frumusetea picturilor incat fara sa tinem seama de lumina am fotografiat fiecare coltisor.
















































Mai multe detalii despre istoria manastirii si despre legenda mesterului Manole puteti citi aici:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină