duminică, iunie 01, 2008

Weekend la tara - mai 2008

Am avut o saptamana atat de grea incat n-am gasit forta necesara sa mai postez ceva pe blog.
Dar pentru ca pe 22 mai a fost aniversarea soacrei mele in week-end i-am facut o vizita si trebuie sa va arat imaginile. Am fotografiat ceva peisaje din miscare :
 
 
 in apropiere de destinatie ne-am oprit pentru cateva minute sa admiram magarusii care pasteau linistiti:
in departare se vedea Dunarea :
soacra mea si tortul care ii tradeaza varsta (o varsta frumoasa dealtfel):
La multi ani mama-soacra ! Sa fii sanatoasa si fericita !
 
 
am dat un tur dealurilor pentru ca au fost doua zile calduroase si frumoase :
si... din neglijenta s-au terminat bateriile la aparatul foto in mijlocul excursiei asa ca am mai facut doar doua poze cand am trecut pe langa Dunare (si astea din miscare):




3 comentarii:

  1. Cum se numeste satul soacrei tale? Mi se pare foarte cunoscuta zona!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cum se numeste satul soacrei tale? Mi se pare foarte cunoscuta zona!

    RăspundețiȘtergere
  3. Lioara, este vorba de Valea Izvorului din Mehedinti, satul in care s-a nascut Academicianul Stefan Odobleja.
    Te pup,

    RăspundețiȘtergere


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină