luni, iunie 30, 2008

Manastirea Bistrita Olteana - concediu 2008


Un moment important in calatoria noastra a fost vizita la Manastirea Bistrita. Pot spune cu mana pe inima ca acesta este unul din cele mai frumoase locuri in care am fost vreodata. Manastirea e asezata la cativa km. de localitatea Horezu, aproape de munte. In toata curtea ei domneste ordinea. Totul e impecabil, nimic nu e lasat la voia intamplarii. Manastirea gazduieste moastele sfantului Grigorie Decapolitul. Biserica este recunoscuta pentru altarul ei deosebit insa mie imi place totul. Cel mai mult imi place faptul ca e un loc cald si luminat care vibreaza. Imi place semetia ei, imi plac picturile de pe cupola, imi place privirea calda a maicutelor si felul duios in care vorbesc... e un loc binecuvantat de Dumnezeu!
Prima oara cand am ajuns aici a fost in noiembrie anul trecut dar acum am venit pentru ca simteam nevoia sa revad totul si m-as intoarce oricand cu placere !
Pentru Betty drumul a fost putin cam obositor si a adormit in masina pe drumul de intoarcere dar sunt sigura ca si ea a fost multumita...

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină