vineri, aprilie 08, 2011

Musaca de cartofi cu legume

Reteta inspirata de pe Gustos.ro

Ingrediente:
  • 1.5 kg cartofi
  • 1 kg vinete
  • 2-3 dovlecei (eu am inlocuit vinetele si dovleceii cu un mix de legume congelate)
  • 2 cepe
  • 3 linguri de ulei (eu am pus mai multe)
  • 3-4 roşii
  • 200 ml suc de roşii
  • oregano, cimbru,piper, boia dulce, sare
MDP:
Cartofii se fierb in coaja, se curata, se piseaza  si se mixeaza cu cateva linguri de ulei si ceva condimente. Legumele (dupa ce au fost decongelate) se innabusa impreuna cu ceapa taiata julien in cateva linguri ulei, dupa ce s-au inmuiat se adauga si cateva rosii maruntite si se mai lasa 3-4 minute pe foc.
Intr-un vas care merge la cuptor se pun in straturi succesive legumele si piureul din cartofi:
Deasupra se adauga sucul de rosii sau bulionul si restul de condimente.
Se coace musacaua pana se caramelizeaza marginile:
E foarte gustoasa si rece, poate fi servita langa orice fel de salata.

Pofta buna!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină