marți, noiembrie 23, 2010

Maioneza de avocado - de post si Tudor Gheorghe


Ingrediente:
  • -un fruct avocado bine copt
  • - zeama de la o jumatate lamaie
  • - sare, piper(proaspat macinat)
  • - o cescuta ulei de floarea-soarelui

MDP:
Eu am folosit mixerul de la Zepter. Am pasat fructul, l-am condimentat, l-am amestecat cu zeama de lamaie (pentru a impiedica oxidarea maionezei) si am adaugat uleiul in fir subtire. A fost gata in cateva secunde.
Foarte gustoasa!
Am dus-o in balcon pentru imortalizare

si apoi am pus-o in frigider pentru cca o jumatate de ora. Am folosit-o pentru o salata minunata din legume(telina, ceapa, morcov si pastarnac) fierte si taiate cuburi.


Ati observat desigur ca am imbracat blogul de sarbatoare. Adevarul e ca abia astept sa ninga asa ca astazi am ales cea mai emotionanta melodie de pe albumul Iarna Simfonic: Sufletele fostilor zidari

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină