duminică, decembrie 06, 2009

Puiutii la Sf Nicolae 2009



Maine implinesc o luna. Ce repede a trecut!
Primul nascut, un baietel care seamana cu tatal sau Pichi:
2009_12040034
Veronica (botezata de nepotelul meu) frumoasa si ciudatica pentru ca a inceput sa se coloreze in maroniu:
2009_12040035


2009_12040036

2009_12040052

Morocanosul (el e sobru tot timpul, de mic doarme separat de ceilalti iar acum mananca in timp ce fratii lui dorm):
2009_12040056
 
2009_12040039
2009_12040085

2009_12040087
Puturoasa (eu am numit-o asa pentru ca e moale ca o carpa si adora sa doarma cu burtica in sus asa cum apare si in fotografia anterioara):

2009_12040030

2009_12040059
Si piticuta (ultima nascuta, cea mai mica de statura, care a deschis ochii cel mai tarziu, merge mai mult cu spatele si are si o galcuta la picior dar eu o iubesc la nebunie):

2009_12040042

2009_12040044

2009_12040049


10 comentarii:

  1. Salut www.SpuneNuDrogurilor.com este o echipa recent formata, nonprofit, care si-a propus sa lupte pentru constientizarea opiniei publice, a tinerilor debusolati de societatea în care traim despre tot ceea ce înseamna consum de droguri într-un fel sau altul.
    Daca prin actiunea ta, salvezi o singura viata de la decadere, considera ca ti-ai atins scopul, alaturi de noi toti ceilalti.

    Daca doresti sa sustii aceasta campanie, afisaza pe blogul tau un banner, codul se preia de la: www.spunenudrogurilor.com vei fi sustinut si tu de aceasta campanie lasa un comentariu daca ne sustii sa te sustinem si noi Scuze de deranj

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce dudulusei mai sunt toti...si frumosi foc.Se vede ca sunt bine ingrijiti si fara grija!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-am luat portia de voie bune azi de la tine, Niko ! Fotografiile sunt superbe !
    Catelusii astia mici si cu burticuta roz sunt foarte simpatici !

    RăspundețiȘtergere
  4. LA MULTI ANI NICO!!!!!
    Chiar si cu intarziere, ma alatur celor care ieri au fost punctuali si te-au felicitat.
    Va pup si din nou din inima "LA MULTI ANI !".
    Cei cinci sunt magnifici!!Au inceput sa rontaie ceva prin casa, fura cate un papuc?

    RăspundețiȘtergere
  5. @Anonim, din pacate nu am deloc timpul necesar. Imi place ideea de a salva oameni, va doresc sa aveti mult succes!

    @Ana-Maria multumim. Adevarul este ca Betuta e o mama foarte iubitoare si grijulie.

    @Leo, ma bucur. Eu am zilnic o portie de buna dispozitie. Ce-o sa ma fac dupa ce ii dam ? :(

    @Mada, multumesc si eu tot din inima. Uite ca nici eu nu sunt punctuala si iti raspund dupa cateva zile da' am fost tare captivata de evenimentele politice.
    Puisorii au invatat sa iasa din cutie (se urca unii pe altii si sar) asa ca de acum ma astept la orice. Cea mica e cea mai bandita: se ascunde prin casa. Ce zici? Poate treceti si voi sa ii vedeti in astea 2 saptamani cat mai stau pe la noi.

    RăspundețiȘtergere
  6. Sergiu, multumesc.

    Off-topic: ai avut dreptate cu alianta.

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunt intr-adevar superbi! Felicitari. Mai ales in poza in care 3 dorm pe o parte si unul cu burtica in sus.

    RăspundețiȘtergere
  8. Irina, multumim.
    Tocmai am postat niste fotografii mai recente.

    RăspundețiȘtergere


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină